Do sprzedania autko mojej żony, niestety niesprawne. W trakcie jazdy zaczęło zwalniać, po czym żona nie mogła go już odpalić. Mechanik twierdzi, że prawdopodobnie padła która¶ z trzech pomp, ale nie za bardzo chce szukać, tym bardziej, że kupujemy nowe autko dla żony. Specyfikacja: BMW E46 2,0 diesel Touring, Rok produkcji 2004, ¦rodek czarna skóra, Sporo wymienionych czę¶ci (w tym w ci±gu ostatnich pięciu lat: zawieszenie, rozrusznik, tylny zacisk hamulcowy (oczywi¶cie w międzyczasie tarcze i klocki), przed ubiegłorocznym przegl±dem zrobione przewody hamulcowe (okazało się, że były OK, ale powłoka lakiernicza odchodziła)). Co nie dział: Tylna wycieraczka (silnik OK, mechanizm trzeba rozebrać i wyczy¶cić), grzanie foteli - kupili¶my auto z już niedziałaj±cym systemem (sygnalizacja za¶wieca się po czym natychmiast ga¶nie), pęknięty zawias klapy bagażnika. Ponadto lusterko kierowcy pęknięte i obudowa klejona (ale mechanizm działa). Rdza powierzchniowa na lewym nadkolu przednim (widać na zdjęciach) oraz rantach drzwi. Poza tym wszystko było sprawne wł±cznie z Klim± (dobijana dwa lata temu działa ¶wietnie). Autko padło 26 maja w trasie z S±cza, a na BT mieli¶my jechać po powrocie żony, więc autko nie ma badań obecnie. Ubezpieczenie do 25,06,2025r. Na aucie oryginalne, pancerne felgi BROCK, a także opony zimowe NOKIAN WR SNOWPROOF (w ¶wietnym stanie - mało używane) z 2019 roku, 205x55x16. Pół baku paliwa w pakiecie :). Autko można ogl±dn±ć u mechanika, który je do tej pory serw